Varför jag är handlingsförlamad..

...när det gäller att plugga:

1. Det är väldigt svårt att ens komma igång
2. Det är sjukt trist
3. Varför plugga när jag kan kolla på Oprah eller sjunde himlen?
4.  Jag är stört lat, när det gäller pluggning
5. Jag har aldrig pluggat så "mycket" som under min gymnasietid (kanske 10 ggr på 3 år?)
6. Det känns ju såklart mycket viktigare att kolla in andra bloggar än att plugga

Ja så här är så fallet. Hur i helvete ska jag komma igång? Jag måste duscha först och sedan städa undan lite, dra upp persiennerna och få in lite solljus och kanske ta mig en kopp te. kan detta vara ett vinnande koncept? Me do not know, but will find out soooon.... så fort jag kollat alla mina sidor på internet och skrivit klart det här ... haha..
usch vad jag är laaaat.....

image148
om jag ändå vore som han... ^^

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0