Uppe med tuppen!

Eller inte... men jag skulle faktiskt gått upp nio! Men så blidde det inte förstås... snoozade ett bra tag hehe...

Så vad ska jag göra idag? Idag ska jag åka till täby c där jag ska först sola, och sedan inhandla textilpennor för jacke ska måla graffiti på min keps. Sen ska jag kanske inhandla goofy glasögon till studentskivan... Åh vad jag längtar till student appropå det! Jätte super duper mycket!
Nu är det dags för telefonkön på Danscenter igen.. ska ställa mig i kö till baletten i vanlig ordning som alla andra tisdagar..


image114



Dagens:
Dryck: apelsinjuice
Kläder: mjukis
Humör: glad
Positiva: hiphop ikväll!
Negativa: ingen house igår :,(
Mat: snart likadan mackor som igår!
Låt: dj felli fell - buck in here
Danslektion/er: 17-18.30 Balett, 18.30-20 HIPHOP

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0