Upp upp och iväg!

Ska snart skutta iväg till Åkersberga! Jag ska möta Mikaela och Jess där för att köpa mat och sedan bege oss hem till mikaela där vi ska förtära den.... Hm sen blir det öldrickning, mycket trevligt. Har köpt corona precis som de senaste gångerna det har varit förfest, men den är ju så satans god! Ska köpa med mig en citron på vägen också! Om inte mikaela har en till övers hemma förstås? Ska fråga.

Har även gjrot klart min outfit nu, ser väldigt oldschool och matchad ut.. dock inte så utklädd? Jaja, inget att göra åt det nu, snygg är jag i alla fall haha! Ska bli kul att gå ut i alla fall ! Får väl lägga upp bilder när jag får av någon annan eftersom jag inte har någon egen kamera :( mer än mobilkameran menar jag förstås...

Ska till bussen snart måste packa ihop mina saker, byyyeeee .......

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0