Studentklänning, check!

Shopping md mami och min storesyster Jessica idag, det var jätte mysigt och kul! Väldigt mycket människor var det förstås men det gör inget för jag hade det väldigt trevligt!

Idag har vi köpt till mig: två klänningar, ett par sneakers, 2 bh & en trosa, strumpor, hängen och ett halsband! Jag är väldigt nöjd! Jätte fina sneakers! Det var nike och dom var superfina! Kan dock inte ladda upp några bilder för jag är - tro det eller ej - i svinninge! Jag och Jacke är här.. har käkat middag och nu sitter mamma och kollar på sing-along, jag sitter uppe i mitt rum vid datan och jacke sitter och dricker öl och pratar skit med min fader. Trevligt trevligt. Nej , nu ska jag nog vara social, laddar upp bilder imorgon! mjau!


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0