Streetstyle - några vill ha

Här här vi ett gäng prylar som jag mer eller mindre skulle sälja min själ för. Jag älskar att färg är inne, eller vare sig det är det eller inte så ÄLSKAR jag färger. Lite oldschool feeling över det hela, och det känns dessutom sommrigt som tusan! Dock så kan det vara bra att man ser upp med att inte övermatcha och lägga för mycket färger i hela sin klädsel om man har väldigt mycket färg på skorna och så vidare.. kan bli lite väl mycket färg då. Lagom är bäst!

Kolla in alla dessa underbara kläder och skor, snart svimmar jag...
Måste även poängtera att jag inte kallar detta mode utan detta är min stil, som jag gillar!








din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0