Städning och sjukling = SOS

Jag vet att min rubrik och humor suger... hehe...

Ja då var jag hemma igen efter Ronjas 3-års kalas... där både jag, min mormor, mamma och pappa, och min andra syster med sina två barn (6 & 9) befann oss hos Ronja då med hennes mamma (min äldsta storesyster) och hennes pappa och två enäggstvillingsmåbröder (längst ordet någonsin?).  Där har det ätits tårta och kakor, druckits kaffe och lekt med barnen. Vilken stor familj vi blivit nu måste jag säga haha... tur att jag inte ska få barn än på väääldigt länge.. har ju min karriär att tänka på ;)

Ska leka med Jess ikväll men jag bärjar känna mig rätt krasslig , det är inget bra alls... får INTE bli sjuk nu!! Så jag ska nog inte sova hos henne men någonting vill jag gärna göra! Hon skulle ringa mig på lunchen så vi får bestämma då.
Men nästa vecka ska vi minsann till den nya hiphop/funk klubben! Ska bli väldigt skoj! Längtar redan!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0