Sol = bra grej

Ja det är sol ute, och jag sitter inne... frågan är ju bara varför. Ska ta mig ut på balkongen om en stund och sola lite tror jag. Tar solen redan såhär års? Det vet jag ej, men det tåls att ta reda på!

Gjorde om bloggen två gången igår, såhär såg den ut först, sen och nu så ser ni ju!
Jag tycker personligen helt klart bäst om den jag har nu, den jag hade precis innan (gröna) var för tjejig, och den innan det hade inga bra färger.

 

Men om jag känner mig själv rätt (vilket jag verkligen hoppas att jag gör haha) så kommer det nog bli en ny design snart igen... fast jag är faktiskt överraskande nöjd med denna så det kanske dröjer i alla fall? Bloggdesign är kul!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0