Skönsång

Jag har nu en dubbel CD med härliga disney sånger, det är verkligen toppen! Så nu får Jacke höra på min skönsång , just nu sjunger jag på En värld full av liv . Stackars honom...

Men jag älskar att sjunga, det är jätte kul! Synd bara att jag är så dålig på det... men jag ska ta och lära mig spela gitarr så kan man sjunga lite till utan att det låter jätte hemskt... Nu ska jag sjuna Färger i en vind från pocahontas!


image127

din åsikt, mjau!
Postat av: KusinVitamin

Har du hört en vag som ylar ut i månens ljus, en vildkatt blir en stjärnbild mot din kind...(8)

Du tror du äger jorden som du står på, att allt blir ditt där du har gott i land/hamn :P ...(8)

Pinsamt nog var färger i en vind min favolåt för två år sen. :D

2008-04-18 @ 15:04:18

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0