Ny soffa!

Japp äntligen ska vi få en ny soffa, äntligen! Den vi har nu passar inte in här särskilt bra.. den är jätteskön men inte särskilt fager.. jaja det var då det..

Idag har jag dansat och det gick bra! Dock så tycker jag inte så mycket om dancehallen för det är så låg nivå och de flesta där är rätt yngre och tyvärr rätt keffa.. så det ser liksom inte bra ut och då känns det inte bra.. det är lite svårt att förklara men man aah.. läraren är i alla fall jätte bra! Jag hoppas verkligen att hon tar sig an en högre nivå nästa år! Det skulle vara great!
Streetjazzen gick väldigt bra, älskar Daniels diagonaler! Dessutom börjar pirutterna sätta sig väldigt mycket bättre än förr, måste fortfarande bli bättre på spottingen, men det kommer nog så småningom. Fick även höra att Daniel och några dansvänner till honom ska hålla ett läger i sommar som jag är väldigt sugen på... måste dock välja mellan det och balettakademien... Känns väldigt jobbigt.. skulle egentligen helst gå på Daniel för där kommer man få mer personlig feedback och fokus... Hmm.. men hans läger krockar med studenten! Gaaah.... inte bra inte bra! Får prata med honom om det nästa vecka. Jag åkte en bit på samma tunnelbana som honom och då snackade vi lite om det.. dessutom sa han att jag utvecklats jätte mycket på senaste! Det var toppen och jag blev superglad! wiiiie :)

Har nu ätit middag som bestod av den resterande woken jag gjorde härom dagen med basmatiris, och har även idag unnat mig chokladpudding haha! Ska äta mer av denna nu, bye bye!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0