Nu funkar blogg.se igen!

Jätteskönt har massa saker jag velat skriva! Men nu är jag inte hemma vid andra datan där jag har alla bilder från fredags tyvärr... har bara två stycken här på mig själv! Kan i och för sig lägga upp dem i brist på annat!

Igår drog dansen igång igen, House 3 timmar! Fan vad det är kul! Och det gick väldigt bra, speciellt på m/a lektionen! Sabina är sådan underbar lärare! Hon är så härligt förvirrad ibland och hennes sätt att uttrycka sig på är väldigt.. speciellt haha.. jag gillar mest hennes små tal där hon glömmer bort poängen och alltid avslutar med "men ni fattar vad jag menar va?". Henne har jag lärt mig mycket av! I slutet av m/a lektionen hade vi individuell träning och skulle göra golvövningar, bland annat en såkallad dolphin dive , en sådan går till på det viset att man dyker ner med huvudet mot golvet med armarna i samtidigt som man kickar med benet... låter lite konstigt men ser jävligt nice ut om man får till det! Jag fick beröm! Yay! Lycklig var jag då! Fick även beröm för min uppgång (vi tränade på tre olika uppgångar från golvet) , så jag var väldigt nöjd med mig själv! Haha..
Idag är det väldigt mycket träningsvärk som värker i min kropp, även fast jag och Mirandah hade en lååååång stretch igår... aja så går det väl om man inte tränar ordentligt på loven! Måste skärpa mig med det där...


Dagens:
Dryck: kaffe snart...
Kläder: mina nya grå nike mjukisar, mys!
Humör: glad men trött!
Positiva: ska dansa idag igen haha
Negativa: har FÖR mycket grejer att göra i skolan
Mat: fullkornsmackor med ost&gurka
Låt: chris brown - throwed
Danslektion/er: 17-18.30 Balett, 18.30-20 Hiphop


En bild från i fredags               

image85
 

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0