Kvällspromenad till Rösjön

Jag och Jacke har precis kommit hem från en långpromenad till Rösjön. Det var mysigt, och jag var exhalterad på grund av allt grönt som slår ut och alla blommor som ploppar upp ur marken. Men märkte efter ett tag att jag fortfarande inte är helt bra, kände mig lite snurrig och seg och trött i hela kroppen... Jag vill inte vara sjuk, jag har inte tid med det! Hmm.. jaja..

Tidigare idag har vi spelat tv-spel tillsammans, först spela vi Army of Two och sedan Halo 3, det var trevligt. Vi är världens bästa nördpar :) Det är toppen!

Som sagt mår inte så bra så jag orkar inte skriva så mycket mer... bye bye

din åsikt, mjau!
Postat av: A

du har så jekla snygg blogg! och stil överhuvudtaget. u go girl.
men jag fattar verkligen inte hur man gör om sin blogg sådär snyggt. du har inga goa tips?
keep up!

2008-04-28 @ 22:16:17
Postat av: Camilla

lär dig photoshop ;)

2008-04-28 @ 22:56:38

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0