I'll kill ya with mah boobs !

Ja rubriken kommer bli förklarad senare i inlägget.

Kvällen började på en restaurang som hette Mosaik tror jag, grekiskinspererad mat som var sjuuukt god och jag blev stört mätt! Jag åt lax från kolgrillen men klyftpotatis, sen fick man fyra olika röror till; hummus, tzatsiki, auborgineröra och någon lite starkare tomatsalsa. Sen fick jag dessutom Jackes grillade champinjoner! åååh det var så gott *dreglar* , haha. Där dracks det bara en öl för min del.

Det var förövrigt inte bara Henke vi firade utan även Cissi, vilket förklarade en hel del frågor som uppstod innan jag fick reda på det. Lite mystiska människor där så att säga haha.

Efter middagen drog vi till medis där dom hade bokat bord på Göta Ark , ett ölhak med relativt billig öl. Jag gillade det. Vi hade ett långt bord för oss själva men jag och Jessica hamnade på kanten i vanlig ordning.

Senare efter ett par öl var det såklart dags för ett toalettbesök, så jag och Jessica gick tillsammans. Det fanns fyra toaletter varav två låg utanför själva krogen , orkar inte förklara men de var i alla fall inte bredvid de andra två toaletterna. Dom två som vi gick till gick inte att låsa och den ena gick inte ens att stänga helt. Men det gjorde inget för vi vaktade såklart åt varandra. Sen när vi var klara så stod det en kvinna (30-35 år gammal kanske?) som ville att vi skulle vakta åt henne när hon skulle på toa, och snälla som vi är så ställde vi upp. Och hon tjattrade på som bara den inne från toaletten haha! Hörde väl inte ens hälften av vad hon sa.
Helt plötsligt kom det ut en jätte tjej från andra toan med tuttar större än globen (liten överdrift) och lockigt vilt hår och pluffsiga kinder. Hon ställde sig precis framför oss så vi kände oss rätt trängda. Där stirrade hon bara på oss, så Jessica frågade försiktigt: "Vill du gå förbi?" , fortfarande lika närgången och argt svarade hon: "NEJ".
Nehepp... vad ville hon liksom? Där stod vi helt trängda i ett hörn (man kunde tydligen inte komma någonstans om man gick förbi) med hennes tuttar fladdrandes i ansiktet på oss, sen efter en liten stund frågade hon argt: "Skulle ni på toa eller??" , vi som precis varit på toa sa att det var fallet och att vi bara vaktade åt hon som var på andra toaletten (som förövrigt fortfarande tjattrade på som en papegoja inne från toaletten) , då sa den arga tuttjejen : "Okej, för det var ett JÄVLA jidder om att någon behövde gå på toa" , och hennes tuttar fladdrade hotfullt framför våra näsor.
Då till våran räddning kom kvinnan ut från toaletten vilket gjorde att tuttjejen flyttade på sig så vi kunde fly därifrån. Vi var helt säkra på att hon skulle kvävt oss mellan sina tuttar om vi inte kommit därifrån så illa kvickt!

Sen hände det en rad andra roliga saker, men nu ska jag kolla på film så jag orkar inte skriva det! Hejhopp... !


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0