House is the way to go

Yes indeed! Att börja dansa house är nog det bästa jag någonsin gjort faktiskt! Det är så underbart och berusande att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Jag har nämligen fått en vison! Spännande va? mmm... en vison om en massa steg till en ny favvo låt! Eller ett gäng favvo låtar men mest en! Det är såååå toppen.

> Herbert - Moving Like A Train (Smith N Hack Remix) ...... ~~ It is looovely!



Hm idag har jag jobbat på Gulan igen och det är kul, jag älskar att jobba där! Jag önskar att jag kunde få deltid där men det behövs ju liksom inte.. och det suger.... De fick in ett gäng bamboo-örhängen, de största ringarna i guld som vi fick in 100 st av idag, har redan sålt slut! Sjukt va? Jag sålde massvis idag haha! Tror för övrigt att det var en kille som förwsökte flirta med mig idag? Men jag låtsades om som ingenting haha... här flirtas inte sörru! Har redan min babe ju. Angående bamboo örhängen så köpte jag stora silverhjärtan där idag! Fiiina är dom. Har börjat acceptera silver haha... har varit lagt åt guld/trä hållet innan.


image174image173



Dagens outfit klädval

image175 image176

din åsikt, mjau!
Postat av: NETT

vad ere för storlek på örhängena?

2008-06-19 @ 15:33:32
URL: http://annettek.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0