Hemma från Housen!

Oj oj oj vilket drag, som vanligt! Jag älskar dessa lektioner så otroligt mycket, och house är ju så satans kul! Jag rekomenderar alla som inte testat house och som är intresserade av att lära sig något nytt: pröva det! Så flummigt och roligt alltså! Dock måste jag jobba på mitt footwork känner jag men i stora drag så har jag verkligen utvecklats, så skönt att faktiskt kunna hänga med på m/a klassen! Grymt ju! Jag måste även träna på loafting som jag tror det kallas, alltså house på golvet så att säga, alltså ungefär som breaking. Det är skitkul, men jäkligt jobbigt. fast nu ska Sabina vara borta två gånger i rad eller något sådant för hon koreograferar för So you think you can dance, så hon kommer nog hålla till i danmark nu! Jag tror att det är där tävlingarna hålls nu? jaja, jag måste få i mig något att äta, dock så har vi typ ingen mat... men men.... tjingeling!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0