Hatar telefonkö!

Sitter i telefonkö till danscenter, och har gjort det i typ 10 minuter nu, det suger! Kostar pengar om inte annat!

Idag ska jag dansa dancehall och streetjazz.. ska bli kul , men det är det alltid :) Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt för jag ska upp tidigt imorgon.. Min mamma kommer och hämtar mig klockan nio.. förstår inte varför hon ska komma så fasligt tidigt?? Men men, vi ska i alla fall åka och köpa studentklänning ! Det ska bli så kul! Min storesyster Jessica ska följa med också. Sen lär vi väl köpa en klänning eller dylikt till mösspåtagningen också, hoppas jag hittar något billigt så jag kanske kan få ett par mjukisbyxor också! Behöver nya träningskläder... i alla fall byxor, för t-shirts har jag allt! Köpte ju det förra veckan? Aja, kul ska det bli imorgon i alla fall! Längtar jätte mycket.
Efter shoppandet ska vi plocka upp Jacke här hemma och åka till svinninge, sen ska vi sova där och dagen efter (söndag) ska vi till nacka på kalas. Min systerdotter fyllde precis 6 år och mamma har också fyllt! Så tårta blir det :) , men ingen dans kom jag på nu? Fan. Aja jag får ju i alla fall tårta !

Nu kom jag fram till danscenter, efter drygt en kvart?? Aja jag kom först i kön i alla fall på båda klasserna !

din åsikt, mjau!
Postat av: Fia

förslag om tävling på min sida..? BESÖK :D

2008-04-18 @ 10:42:36
URL: http://bergden.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0