Galen kväll....

Ja det var en helt sjuk kväll igår. Bäst att jag börjar från början...

Först var vi hemma hos Mikaela (jag, jessica, mikaela, amanda, ida, hatef, camilla och mathilda), där vi gjorde oss iordning och förkrökade. Jag spelade Guitar Hero för första gången i mitt liv också, ett spel jag varit ytterst skeptisk mot sen alla börja snacka om det.. vet inte varför men jaja, det var väldigt kul i alla fall! Och jag var ganska duktig! Yay! Fast Mikaela var riktigt bra och Jessica var också bra, hon körde med gitarren som en vänsterhänt, det såg kul ut!

Vid halv tio var det dags att börja dra sig in till den stora staden och studentskivan som hade temat Förebilder. Ett tema som alla tolka väldigt olika... jag var en sorts oldschool breaker/hiphopare ... inte mkt annorlunda än min vanliga stil, dock något mer färgglad! Jessica och Mikaela var smurfar, så jävla gulliga! Sen var Amanda, Camilla och Mathilda pirater, och Ida var Kat von D , Hatef var bara sig själv tror jag? Jag fick hjälpa till lite med smurf färgandet av jess och mik , och jag fick även måla stjärnor i ansiktet på Ida som var väldigt fina!
I alla fall så åkte vi den käre roslagsbanan in där vi mötte ett annat gäng som jag inte känner särskilt bra alls, men de andra tjejerna gjorde det, så det var trevligt i alla fall. Amanda var kissnödig som en idiot på tåget och var i väldiga plågor pga detta... och jag drack mest med Jess...

Väl framme vid Hirschenkeller som stället heter efter en lång färd av att försöka hitta dit så gick vi äntligen in, och då var det jag och Mikaela som höll på att dö av kissnödighet! Så blir det med alkohol....
Där inne var förstås Maida och Khory som var några av dem som hade skivan, och Maida var riktigt kattig (hon hade klätt ut sig till catwoman tror jag?) och Khory var bara sig själv.. man träffade även ett ton andra människor där inne som man kände åt höger och vänster och ja.. det var riktigt kul! Dansade som bara den!

Sen så visade det sig att Camilla var en riktig tjuv, så då blev hon utkastad.. och vi andra var så illa tvungna att vara bra vänner att vi följde med ut... jag hade lätt kunna vara kvar längre och var jätte arg. Sen irrade vi runt i stan utan att kunna ta oss hem i ungefär tre timmar... vi hann även förbi McDonalds för en välbehövlig matbit.. jag orkar itne berätta mer nu men vi kom hem i alla fall, eller Ida och  Hatef tog en taxi helt plötsligt så de kom ju hem först.. sen så åkte vi andra runt i en timme eller två innan jag först kom hem och de andra sov på akutmottagningen i danderyd...

Jag och Jessica med öl och sugrör!
image116

Från vänster: Khory, Amanda, Maida, Robin, Camilla, jag, Mathilda
image117

din åsikt, mjau!
Postat av: amanda

"och de andra sov på akutmottagningen i danderyd..." haha

2008-04-10 @ 19:16:20
URL: http://amandahej.blogg.se
Postat av: Catwomen???

JAG VAR TIGER FRAKTISKT GRAAAAH!! ;P

2008-04-15 @ 19:19:25

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0