5 kilo muskelmassa, den du!

Jag gjorde en mycket glädjefull upptäckt idag, jag har gått upp som bara den, men inte på fel sätt - på rätt sätt, i muskler! Hur bra är inte det? Väger mer än någonsin (okej låter som jag är jätte tjock, men det är jag ej) och det är verkligen toppen! Snacka om att träningen ger resultat! Om man jämför med den ungefärliga vikten jag hade förut (pendlade mellan fyra olika kilon) och det jag väger nu efter att min intensiva träning började i höstas så skiljer det 10 kilo! Kan ni fatta? Och jag är inte fett, det är muckler vettni haha! Så nu är jag biff! hahaha.. nä inte direkt ... men det känns bra som sagt. Och mer ska det bli, här fortsätter träningen!

Idag har jag dansat hype för första gången, man kan även kalla det oldschool hiphop... det är kul! Gick ganska bra men inte så bra som det kunnat göra, var jätte seg i skallen idag av någon anledning så mitt huvud ville inte riktigt hänga med mentalt... jaja det var då det då... går säkert bättre nästa gång :)

Tänkte slänga upp ett gäng ego pics för skojs skull.. sådär haha hihi hoho...

Denna bild kallar jag "Alien girl"
image129

Denna bild kallar jag "saknar min mössa, var du än är, snälla kom tillbaka!"
image130

och till sist så kallar jag denna bild för "La gata intensivo"
image131

din åsikt, mjau!
Postat av: M.

vad betyder la gata intensivo? hej!

2008-04-16 @ 22:59:26
URL: http://explosive.blogg.se
Postat av: Camilla

någonting med katt och intensiv tror jag haha

2008-04-17 @ 11:27:50
URL: http://beatdriven.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0