long time no see

Halloj, bloggen har än en gång dött bloggdöden. Sådant som händer ibland när det händer mycket i livet. Eller ja, alltså det händer ju inget superspeciellt och jag har absolut inget "hemligt projekt" på gång som alla i sveriges bloggelit verkar ha titt som tätt haha! Nä jag jobbar och sliter. Har sjukt roligt på jobbet med roligt arbete och underbara kollegor. Är med vänner och/eller pojkvän på helgerna. Livet rullar på.

Imorgon är det löning, vilket känns toppen då jag får "unleash" shoppingmonstret innut i mig! Är det något jag lärt mig genom att jobba med inkasso så är det att inte leva över sina tillgångar. Krediter för kläder och skor är big no no. Jag handlar när jag har pengar, that's it.


Nåväl nu pladdrar jag på om allt och inget. Ska hjälpa min underbara pojke att göra wok nu :)



din åsikt, mjau!
Postat av: annette

hur fick du jobbet där? och vad gör du liksom? hehe :)

2010-10-24 @ 20:21:41
URL: http://annettek.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0