sorry mirandah

...för att jag är en usel bloggerska these days! Jag vet att du hatar bloggaren inom mig, men jag har verkligen ingen inspiration nu när jag jobbar heltid som kontorsråtta! Det tar musten ur mig jag svär, haha. 8-17 Jobb. 18-19.30 träning. 20-22 Äta och varva ner. 22-06 Sova. Och om igen. Så ser mitt liv ut, kul va?

Gillar dock att ha så många säkra punkter som jag har i mitt liv just nu. Fast jobb, förstahands lägenhet, fast förhållande, fast soffa (haha!), fast gymkort och så vidare, och så vidare. Men jag måste säga att kreativiteten inte riktigt får samma flöde som förut, och det får mig att känna mig rätt fast ibland.

Måste hitta ett sätt, en tid, en plats när jag för det första ORKAR och för det andra kan få utöva min kreativitet. Den sitter liksom fast inom mig men den kan inte göra sig hörd på något sätt. Bloggen är egentligen det bästa verktyget jag har för det just nu. Vi får se hur det går, ville bara dela med mig lite av hur mitt liv ser ut/känns just nu.


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0