shopping (a) bag

Denna väska har jag övervägt att köpa i ca 3-4 månader nu, haha så pass lång tid att min kära vän Mirandah som låtit mig överväga det länga själv köpte den nu först! Det var faktiskt inte förrän jag såg väskan i verkligheten och fick känna, klämma och lyfta den som jag bestämde mig. No more waiting, time to order! Haha ska aldrig mer skriva sådär töntigt på engelska. Så nu är denna underbara väska på väg till mig i alla fall =)


Finns att köpa på modekungen.se för 749 SEK (gratis frakt!)

din åsikt, mjau!
Postat av: vicky

Modellen var perfekt den satt ju lite lösare sådär som jag ville, men det var just det här med trycket som störde mig, får se hur jag ska göra, har mailat säljaren iaf så får man se om dom gjort fel eller om dom bara är allmänt dumma :P ååh, sjukt störigt, älskade det där trycket!

2010-06-27 @ 12:15:04
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: M

han är bara helt fabuolous!

2010-06-28 @ 14:37:39

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0