Sneakerfever

Har precis vart och hämtat mina kicks straight from the U.S! De kom till ett av postens företags centum och gissa vad... jag slapp tull!! Total lycka! Eftersom dollarn är relativt låg fick jag min kicks för 884 kr (inkl. frakt!) medans de i Sverige kostar 999 kr i butik. Inte ett dålig kap va? Nog för att jag fick vänta lite mer än en vecka (9 dagar) men den som väntar på något gott... ;) Får visa bilder laterr...

Idag har vi förövrigt börjat sälja på det "bra" materialet på jobbet... MEN.. jag var tvungen att gå hem pga feber. Mår rent ut sagt piss, inte riktigt okej. Sålde rätt bra till en början i alla fall men febern smög sig på mer och mer.. sen gick det käpprätt åt.. haha u know. Jag ska nog stanna hemma en dag sen går jag tillbaka direkt bara för att tjäna pengar. Måste utnyttja materialet till fullo och tjäna moneey så jag kan köpa mer mer mer sneakers från USA! Helst billigare från Ebay men jag har min andra sida som ett ess i rockärmen.

Vill även berätta för er vänner som tror att jag ska åka till Makedonien i sommar att mamma hade tagit fel land haha, alltså hon blandade ihop det med Montenegro eftersom våran kompis som vi ska låna huset av är från Makedonien men har huset i Montenegro, det är ju vid havet inte tvärtom. Fick även se bilder på huset, wow alltså! Kommer bli helt underbart att spendera en hel vecka där med sol och bad!

Nej nu måste jag lägga mig och vila innan jag kollapsar.. fy farao för feber! Ska slinka ner i mjukisdress och göra en kopp te..


din åsikt, mjau!
Postat av: Alexx

Snyggt foto!

Tänkte tipsa om att man kan göra riktiga fynd på min blogg. Jeans för 80kr kanske?

Checkt it out!

2009-05-04 @ 18:55:09
URL: http://vybz.blogg.se/
Postat av: Maja

Du har en liten utmaning i min blogg <3

2009-05-04 @ 22:04:11
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Woooho nya kicks, we lajk!



Som makedon måste jag dock gå in och rätta, Makedonien ^^

2009-05-05 @ 00:53:08
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: överkörda örnen

å, toppen! Grattis till nyaaa skorna:)

2009-05-05 @ 08:56:41
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0