Uppdatering från varmare breddgrader

Hallooo! Mycket resande har det vart idag... åkte hemifrån klockan 3 imorse och kom fram till Barcelona efter flygbuss, flyg och ännu en flygbuss vid 11 tiden! Det var underbart att få träffa Jessica igen, som jag saknat henne min lilla halva! Har knappt sovit något inatt men det är ingen större fara, vi har vart och utforskat lite shopping och vart nere vid stranden och bara slappat. Det är medelhavet som ligger här vettni, inte så dåligt va? ;) Det är dessutom varmt så linne och en kort tunn hood har jag gått runt i idag, annat det än Sveriges skitväder som jag flydde ifrån. Jag trivs som fisken i vattnet här som ni säkert förstår.

Hittade drömsneakers idag.. nike air digs... men de fanns inte i min storlek på de butikerna vi var inne på där de fanns (2 olika) men imorgon ska vi ju ha en ordentlig shoppingdag så då ska vi på jakt efter dem! <3 Utöver det har jag hittat en fin liten present till Maja och köpt mig själv en sjukt snygg jeansjacka. Visar bild på den imorgon ;)

Här är två bilder jag tagit idag som visar hur skönt det är här:





din åsikt, mjau!
Postat av: SömningaSorken

å vad härligt! Ser toppen ut!

2009-03-25 @ 22:52:07
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Amara

Barcelona är en skit rolig stad.

Om du inte hittar air digsen så fins de på footlocker i stockholm :)

2009-03-26 @ 08:03:21
URL: http://amarapordios.blogspot.com/
Postat av: Ronja

Nike air digsen finns här i sverige också, på footlocker. men dom finns i minst 37,5.

2009-03-26 @ 08:50:53
Postat av: Maja

Ser helt underbart ut gumman! Hälsa Jessica och njuuut så länge du kan av solen! <3 <3 <3



Spännande med present btw! Nyfiken i en strut e jag! :)

2009-03-26 @ 11:48:45
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0