Snö i mängder

Usch vad trött jag blir på detta ständiga snöande! Kan det inte bara sluta och smälta bort? Vill ju ha torrt och vår, kunna använda min fina lila baseballjacka och slippa både halsduk och mössa! Dessutom ha leggings utan att behöva ha ett extra par under för att inte frysa och ha tunna strumpor! Tänka sig vilken dröm va.. haha.. känns grymt långt borta med allt vad vår och sommar heter. Men om exakt två veckor är jag i Barcelona, woho! Där är det i princip sommar, åtminstone mycket mycket varmare än här + fina palmer. Behöver jag säga än en gång att jag längtar något otroligt?

Idag har det i alla fall gått hyfsat på jobbet, förhoppningsvis fortsätter det likadant eller bättre nu efter lunch. Vi hörs senare mina vänner, och glöm inte ni dansare att anmäla er till workshopen om två veckor på danscenter! Hade jag vart hemma hade jag utan tvekan gått!


min fina jacka!
14 dagar till Barcelona

din åsikt, mjau!
Postat av: tullan

Hejsan igen ;> är lite tjatig kanske ^^ men är sjukt mycket nybörjare på det här med bloggdesign och du verkar va duktig på sånt. försöker fixa header men går inte så bra, eller jag har fått upp den och sådär. men hur får man den större? tacksam för svar :)

kramar

2009-03-11 @ 17:24:40
URL: http://tulllan.blogg.se/
Postat av: tullan

ääh de e lugnt nu btw, fixa till de lite, de får duga :) fänks ändå ;)

2009-03-11 @ 18:23:57
URL: http://tulllan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med dig till fullo! Vill också ha vår nu! :( Kram kram!

2009-03-11 @ 22:51:59
URL: http://www.bicini.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0