Jag älskar tidningar!

Jag har blivit ett riktigt modelejon (som Mirandah skulle uttrycka det) under det senaste halvåret/året.. Speciellt som jag börjat jobba klokt och tjänar mina egna pengar, då blir man mer och mer indragen i denna ytliga värld av så kallad "fashion". Har blivit helt galen i tidningar som Chic, Vecko Revyn, Cosmopolitan och Solo. Älskar att kolla in alla moderepotage och fundera över vad som skulle passa med vad och så vidare, speciellt som jag, enligt mig själv, blandar min stil med 80- och 90-tal samt dagens influenser. Och nu när jag blivit en riktigt Ebay-räv på köpet så frågan är: Hur ska detta sluta? Jag kommer ju ruinera mig själv med alla dessa sneakers som bara blir fler och fler samt garderober som svämmar över.

Haha nej men jag måste rensa bland mina kläder.. har så mkt gammal skit att det bara tar upp massa onödig plats. Fast appropå ruinera mig själv så tvivlar jag på att jag kommer göra det.. köper ju aldrig mer än vad jag har råd med.. man måste ju prioritera mat och boende såklart haha! Men i alla fall.. det börjar bli mycket nu! Fast samtidigt kan jag inte låta bli att älska det!


din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah

Fina fina gulletussan! Modelöken! Cosmo är lätt bäst, jag hade en research förut och kom fram till att Cosmo är bäst på alla sätt och vis! I mitt egenbedömda test ingick; Elle, Engelska Elle, Vouge, Engelska Vouge, Cosmo, Engelska Cosmo, Veckrevyn, Solo, Glamour och Sofis mode. Hehhe. Vadå, insnöad?

2009-07-12 @ 20:43:31
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Hahaha jag har verkligen solat dagarna innan jag började jobba, va så jävla fint väder i gbg.. nu är det mest regn och mulet dock så man får la hoppas att solen kommer tillbaks när man slutat jobba elle nått... postade för övrigt dina örhängen i morse så du lär ha dem hos dig typ senast onsdag elle nått =) hoppas du kommer gilla dem. Om något inte stämde överens med va du ville ha så hojta så fixar jag det.



Nike Air Trainer :)

2009-07-13 @ 09:42:27
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Johanna

Jag önskar jag hade intresse av att läsa tidningar men det har jag icke. På sin höjd DN vid frukostbordet hehe.. :) Kram kram!

2009-07-13 @ 15:01:10
URL: http://www.bicini.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0