Mixtaped crew!

Hör och häpna! Jag har minsann blivit en del av Mixtaped Crew, inte helt dåligt va? Mixtaped är en tidning som bland annat Fian startat, och det är även hon som har utsett mig till en i crewet då jag är en flitig läsare hos henne som dessutom gärna hjälper till att promota deras tidning! Jag är även med i en tävling hos henne just nu där jag ska skriva om tidningen på min blogg, vilket jag tänkt göra i vilket fall som helst såååå... det blir som en extra liten bonus att vara med i tävlingen också haha!

Kan då ta och berätta lite om Mixtaped magazine : Det är en tidning med hela 100 sidor läsning (för endast 59:- buy buy buy), där man i det första numret, som kom ut för inte allt för länge sedan, kan läsa bland annat: en intervju med Sophia Somajo och andra artister/allmänt coola människor, 40-sidors London-guide, dagboksinlägg från sköna människor på äventyr runt om i världen, häftiga photoshoots, Mingel från roliga fester/klubbar med foton på snygga människor och en hel del annat! Köp tidningen så får du helt enkelt se för dig själv haha! Den finns att köpa på dessa ställen, men kan även köpas online för dem som inte orkar gå utanför dörren eller bor långt ut i norrlands tätaste skogar här.






såhär ser framsidan ut!

din åsikt, mjau!
Postat av: Fian

Den är slut online :'( annars är det en kanoners text.. psst länka tävlingen också ^^



Love xoxo

2009-01-08 @ 18:15:42
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/
Postat av: Sarah

fan vad kul! :D vad är det du får göra? skriva för tidningen?

2009-01-08 @ 20:08:58
URL: http://www.estailo.nu
Postat av: Mahoyo

Zupp vi är med i samma crew! hehe



Checka in mahoyo.com vi har fått in ett nytt och hett japanskt märke och spread the word!

stay fresh Camilla!!

2009-01-09 @ 17:50:03
URL: http://mahoyo.blogspot.com

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0