Lunchinlägget

Är på jobbet nu, och det har gått helt okej hittills, varken dåligt eller bra om man kan uttrycka det så. Idag är det balett som står på schemat mellan 18.30-20.00 men mellan det och jobbet ska jag träffa min käre vän Maja på en snabbfika, för jag ska minsann få en försenad födelsedagspresent :D jättespännande, för jag har inte den blekaste om vad det kan vara haha! Sen ska jag få tillbaka mina skor som jag lämnade hos henne sist vi var ute då jag köpte mina senaste par.

Har väl inte så mycket mer att berätta för tillfället haha.. vi hörs kanske senare ikväll eller idag!



din åsikt, mjau!
Postat av: Mino

Svar: Trevligt värre :)

2009-02-03 @ 15:53:09
URL: http://manreet.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0