Fredag - 2 hela veckor

Jag är sugen på kaffe. Jättesugen. Sen är jag lite röksugen också men jag håller mig. Har inte rökt ett enda bloss på exakt 2 veckor nu. Det är jobbigt, men känns bra ändå. Har faktiskt inte fuskat en enda gång, därav att jag skrev bloss istälelt för cigg. Är mycket piggare i kropp och själ, det är som en grå hinna lyfts från mig... låter kanske lite konstigt men som rökare tyckte jag att jag alltid var så.. seg, även fast jag var pigg. Man var alltid lite, lite trött. Det värsta är att jag redan slutat röka en längre tid förut och vet precis hur den här känslan är sen tidigare.

Denna gången är det för alltid dock. Vattenpipa får man röka ibland, men inga cigg. Inte ens feströka får jag göra. För där är fällan, feströkningen. Då har man fortfarande nikotinet kvar i kroppen hela tiden och jag vill inte ha något jävla nikotin i mitt system. Måste bara komma överens med min nya identitet som icke-rökare, vilket inte är så lätt som man tror. För Mirandah, en av mina närmsta vänner, tog det ett år ungefär innan hon kom till sans med sitt icke-rökande jag. Sen är det ju såklart från person till person! Jag vill komma i form igen och fortsätta med dansen, där ligger min motivation.

Nu ska jag ta en dusch och sen göra mig iordning för att åka till Miriam! Vi ska ha tjejkväll hos henne då våra pojkvänner ska på någon slags grabbkväll haha.. Tänkte dricka lite vin och snacka skit, ska bli väldigt trevligt! Har jag tur så bjuder hon på kaffe också ;)


Just det! Tips på en blogg som jag precis upptäckte: Sea of Shoes

din åsikt, mjau!
Postat av: Elmira

Vilka långa fina ögonfransar..are they real hahah, isf vilken mascara(!)? Love näspiercingen också!!

2009-08-23 @ 18:43:33
URL: http://smdh-ncncnc.blogspot.com
Postat av: Camilla

Elmira: Tack! :D är äkta såklart haha, använder en mqascara från maybelline, kommer inte ihåg vad den heter men den är svart med silverlock samt vattenfast!

2009-08-23 @ 19:02:08
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0