Kass uppdatering häromkring...

Jag har ju som sagt jobbat så därför har jag inte uppdaterat så mycket som jag gjorde innan. Idag har jobbdagen vart extremt seg... hade 7 kunder som handlade något på hela dagen, skoj liksom. Plus att butiken var typ i sitt bästa skick, nästan. Fast vi har ju ändå ett härligt plus i butiken! Jamal, 15 år från Husby praktiserar hos oss! Han är blyg men snäll när han väl talar, och jag försöker vara så förstående och snäll som möjligt.. jag menar jag har ju själv varit praktikant på Gulan och det är inte så himlans kul alltid eftersom man inte står i kassan. Han är så söt, jag gillar honom.

Har varit påväg att ringa Jessica ett x antal gånger, har liksom inte tänkt på att hon är i Barcelona. Att inte kunna ringa hur som helst i princip när som helst gör det hela lite mer påtagligt och saknaden blir bara större. Längtar enormt tills jag får träffa mina töser igen. Sen på nyår ska vi festa järnet i Barca!

Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska köpa baseballjackan eller inte... ahr dock hängt undan den (så du behöver itne stressa upp dig i onödan mirandah haha).. får ju hänga undan den lite längre än kunder så att säga. Dessutom har man ju personalrabatt mohaha.. sådant är ju alltid trevligt. Vad tycker ni som läser? Bör jag investera i den?

din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

jaa gör sjukt ont! min kropp har svikit mig de senaste veckorna..



hmm om du tänkte köpa den förr eller senare så kan du ju köpa den nu medan du har personalrabatt. men om du inte har så bråttom med jackan kan du vänta och hoppas på att något ställe har rea på den under mellandagarna..det var då jag köpte min

2008-10-10 @ 10:21:04
URL: http://estailo.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0