Rättvisemärkt

Ja jag har unnat mig snabbkaffe och rismjölk... haha låter lite konstigt kanske men det godaste kaffet som finns är gjort på rismjölk och snabbkaffe.. lärt mig av min kära vän Mirrrrrrrrrandaah (uttalas på engelska, haha) ...

Kaffet jag köpte var ekologiskt och rättvisemärkt.. Det tycker jag är väldigt bra att fler produkter börjar bli, för jag vill faktiskt inte att bara för att jag ska ha ett gott kaffe hemma här i min lägenhet så ska någon stackars gumma i något u-land råka illa ut för det... Dock så är det inte alltid så enkelt då dessa produkter oftast är dyrare än de andra, och som fattig student/dansare så har man inte alltid råd med sådant.. även om man önskade hade man hade. 

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0