För mycket att göra ibland!

Ja ibland hinner stressen ikapp en och det känns som att man har miljoooner saker att utföra men ack så kort tid att utföra det på. Då blir jag ett monster. Fråga Jacke bara, det är sant. Jag blir irriterad, arg och ledsen och förvirrad och vimsig på samma gång, och det fullkomligt hoppar ut fula grodor ur munnen på mig.

Så förlåt mina vänner och andra nära och kära om jag var elak eller spydig mot er igår, det är inte meningen.. I promise! <3

Jacke hittade dock ett mycket effektivt sätt att lugna ner mig på så nu är jag någorlunda stabil igen. Så denna dagen blir säkert ganska bra ändå.. Hinner tyvärr bara komma och hämta studentmössan i skolan idag... har ju mösspåtagning men hinner inte gå på middagen och allt det där roliga :( Ska ju på genrep med hiphopen och det är faktiskt viktigt, i alla fall för mig. Dels så kommer jag inte få vara med på föreställningen om jag inte kommer och dessutom så vill jag ju faktiskt vara där... Nåväl, ska i alla fall sola och sen hem och sminka mig innan det bär iväg till skolan.

Min kropp är helt utarbetad. Jag har tränat sjukt mycket på senaste och nu alldeles för många dagar i rad.. dessutom har pressen och nerverna från auditonen hunnit ikapp mig nu (?) som gör att jag blir lite extra utarbetad... det jag menar med det senaste är att jag inte kände av det så mycket i helgen men nu så tar den ut sin rätt och gör mig om möjligt ännu mer utmattad...  Men nästa vecka är det uppehåll från dansen... ska träna i helgen också men sen ska jag vila...
I alla fall i några dagar....

din åsikt, mjau!
Postat av: Stor-sorken

hurrudu, Kamelen, det går faktiskt inte av för hackor!

2008-05-21 @ 14:26:20
Postat av: Viktoria Tomic

Dina skor var grymt nice! Gillade färgerna :)

Javisst, street is the shit! :D



By the way det du beskriver hr ovanflr, exakt i det lägt är ja nu, stressad och otrvlig..usch jag avskyr det, jag blir så jäkla dum mot alla i min omgivning :P

2008-05-21 @ 23:55:56
URL: http://www.viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0