Vill jobba!!

Gaaah vill jobba, inte sitta hemma och spela sims! (även fast det är jäkla kul haha)

Får ta och börja söka lite nya jobb nu, börjar bli dax... bör även skriva mig ett ordentligt CV. Men jag är inte så bra på det? Hm.. får väl göra mig ett tappert försök imorgon.

Som sagt har jag inte gjort så mycket vettigt idag och har en del jobbiga saker att tänka på som händer i mitt liv just nu, som jag tyvärr inte vill skriva ut här då de är lite för personliga... Så därför är jag inte så särskilt inspirerad till att skriva.


Värsta snygga t-shirten som jag vill ha, i mina favvo-färger också!


din åsikt, mjau!
Postat av: M.

Ååh, fiiin tee :D

2008-07-09 @ 18:30:49
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: tullan

diggar din blogg jättemycket tjejen!

och fett fin tröja,vart kan man få tag i den?:)

2008-07-11 @ 15:42:47

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0