Adidas you surprise me!

Hittade en nyinkommen adidastrack på cali, den var jättefin! Gillar inte riktigt de där som alla hade där ett tag, enfärgade med huva och en annan färg på stripsen, vet ni vilken jag menar? Var ju värsta "inne" att ha adidas där ett tag, nästan så att jag själv inte ville ha mina längre. Hatar när saker jag gillar blir kommerciellt och kopierat av allt och alla.. när en sak helt plötsligt bli superinne så att man ser varenda liten kotte med den/det... saken förlorar liksom charmen och det där snygga då.

Ett tag var det ju superinne med "rasta-saker", tycker dock att det verkar ha lagt sig nu, men det var ju bara sjukt irriterande! Alla fjortisar och coola småkillar hade adidastracken med rastafärgerna på, jag vet inte hur många som hade en sådan i min skola? USCH! hatar den nu...

Samtidigt så kan jag ju tycka att någonting som är "inne" eller "mode" kan vara snyggt, men om det blir sådär överexploaterat som vissa saker blir så är det inge snyggt längre.

Gud vad det här blev flummigt nu, haha.. men är det någon som hajjar vad jag försöker säga här??


Här är förövrigt tracken som jag skulle visa från första början haha!

din åsikt, mjau!
Postat av: snork fröken

e de du på bilden?

2008-07-08 @ 20:08:42
Postat av: Camilla

men nej, varför skulle det vara det? :P tror du ajg har råd med en sådan nu?

2008-07-08 @ 21:12:33
Postat av: Viktoria Tomic

Fattar va du menar.. fast jag skiter i, jag bär saker jag gillar :)

2008-07-08 @ 21:18:41
URL: http://www.viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0