Idag är jag lite trött, lite glad, lite arg osv...

Hm är lite alltmöjligt idag.. är arg på herr jakob för att han tvingar ut mig mitt i natten för att öppna porten när han är helt full, sen när vi går och lägger oss säger han "förresten så hittade jag nyckeln i innerfickan när du öppnade porten, förlåt". Information jag definitvt inte behövt, sen kunde jag inte somna om på ungefär en timme, väldigt frustrerande!
jaja, annars är jag ganska glad. ska dansa idag igen som vanligt... orkar inte skriva så mycket nu .

Dagens:
Dryck: kaffe & mjölk
Kläder: träningskläder
Humör: glad
Positiva: gick bra igår på commercial
Negativa: ont i nacken & ryggen pga ovanstående
Mat: inte god lunch i skolan iaf...
Låt: bounty killer -stuffed
Danslektion/er: 17-18 Dancehall, 18-19.20 streetjazz

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0