Kungsholmen runt


(inlägget skrevs söndag 8 maj, men kunde inte publiceras förrän idag)

Igår sprang jag 1 mil på  Kungsholmen runt. Vi var några kollegor från jobbet som bestämt att vi skulle springa, och jag och Johanna blev springkompisar hela varvet faktiskt! Vi fick samma tid 1:04:03 (alltså 64 minuter för den som inte fattar), sjukt nöjd med tiden! Trodde det hade tagit mycket längre tid när jag kom i mål haha! Var helt slut, kan lova att det är rätt jobbigt att springa en mil i stekande sol!

En annan liten sak som hände var att jag fick världens skavsår efter ca 4 km, men jag ville ju inte direkt stanna så jag kämpade tappert vidare. När jag sedan väl fick sitta ner efter målgång så såg jag att hela hälen var täckt med blod och jag hade skavt upp en bra bit in på hälen. Men det var det värt, för jag sprang för tusan hela varvet utan att promenera en enda gång!! :)

Idag har jag haft vila från träningen. Jag och Jacke fikade utomhus och sedan gick vi till Ella Trädgård och tittade på blommor. Bilden i inlägget är från idag :)
ÄÄ

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0