my litas / other stuff

Skön söndag.

En fin bild på min älskade bebis och hans damvippa till svans! Har försökt fota den lilla vildingen idag men det gick inte så bra som ni ser haha. Han såg sin första fluga i badrummet idag... det var otroligt spännande och han prata och prata och prata med mig för att var så förtvivlad att han inte nådde den. Det är jobbigt att vara katt ibland haha.

Snön börjar äntligen smälta bort här i Stockholm ganska rejält och hoppet om våren börjar som smått smyga sig på. Har, som vanligt, haft en vinterdvala där det sociala livet blivit lidande. Dock ack så bra för min träning detta år! Träningen går skitbra och kroppen börjar äntligen se någorlunda bra ut. Men som sagt, jag är sjukt o-party på vintern. Jag kommer nog inte vilja bege mig ut i kroglivet förrän jag kan ha skinnjacka, lite trist månne men jag orkar verkligen inte annars. Jag vill kunna klä mig bra och ha mina snygga skor. Inte pressa runt mig själv i en fet dunjacka och docs. Nä nu får våren skynda sig!!

Här kommer två fina bilder på mina favoritskor (som utlovat Mirandah), mina litas <3




din åsikt, mjau!
Postat av: M

finally! fin-fina

2011-03-20 @ 16:05:28
Postat av: fre

Hej, hur kommer det säg att du har ändrat stil heeelt, vad har hänt med sneakers hip hop stilen och mer personliga stilen! Jag älskade din och http://www.viktoriatomic.se förut och tyckte ni var så jävla coola, men nu har ni blivit så svartklädda och fashionistas, inte för att det är fult hahha ta det verkligen inte fel nu, ja kanske också ändrar stil när som helst, men tycker att era förändringar är så mega feta förändringar om du förstår vad jag menar =O Trivdes du inte då eller orkade du inte sticka ut med färger o feta sneakers, är verkligen nyfiken hahah take care!

2011-04-07 @ 16:55:47
URL: http://fres.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0