/ never back down /

Hej! Njuter fortfarande av semestern, och idag med jordens träningsvärk i rumpan. Styrketränade igår på gymmet och gjorde utfall med vikt, känns idag kan jag säga haha! Hade hoppats på mer träningsvärk i armarna också eftersom jag jobbade med skivstången, får helt enkelt börja med tyngre vikter fast med färre reps.

Fick tips av en vän om en film, som heter Never back down (Imdb) som har väldigt mycka MMA i sig. Blev sjuuukt överraskad av hur bra filmen var! Nu är jag ännu mer sugen på att pröva MMA, fick nämligen erbjudande av min box-instruktör på gymmet som också är thaiboxare att följa med henne på ett MMA pass, så det erbjudandet ska jag nog ta :)






din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0