mål inför / hösten / 2011

Hej hopp!

Sitter och planerar lite inför hösten. Just nu är jag mitt i min semester, har avverkat 2 veckor och har 2 veckor kvar. Skönt värre. Blir inte lika mycket träning, och sämre kosthållning. Men känner att jag måste få vara lite livsnjutare nu under semestern, eftersom att hösten kommer innebära hårdträning.


Mina mål för hösten är:

- Sluta feströka, alltså ingen rökning what so ever, igen. Detta direkt efter semesterns slut.

- Träna ca 5-6 dagar i veckan, varav 4 thaiboxningen. Ungefär så jag körde sista tiden nu innan semestern, så det känns bara kul!

- Lägga upp matschema, och köpa proteinpulver för att kunna ta direkt efter träningen och innan man går och lägger sig. Detta för att börja bygga mer muskler nu när jag gått ner så mycket som jag velat i vikt.

- Lägga mycket fokus på stretchning efter träningen, för att bli mer rörlig och vigare i mina sparkar.

- Starta ny blogg, och lägga denna bakom mig.

Den sista punkten är för att jag haft denna blogg sedan januari 2008. Mycket har ändrats sedan dess och fokusen på bloggen från början, var ju min dans som jag faktiskt lagt på hyllan. Känner att jag behöver en ny start med bloggen. Har även lovat mina vänner som dels redan befinner sig utomlands, och dels de som ska iväg i höst att bli en bättre bloggare så de kan hänga med på vad som händer här hemma :). Dessutom har jag, ett än så länge, hemligt mål till i januari som bloggen kommer röra sig kring. Det blir nog bra! En mer träningsinriktad och personlig blogg.


Om någon har tips på en annan bloggplattform än blogg.se som är bra, och lätt att fixa designen på, så tipsa mig gärna! Annars blir det nog en blogg.se blogg igen.



din åsikt, mjau!
Postat av: Vicky

Låter spännande :)

2011-08-01 @ 07:37:10
URL: http://www.gunsandhorses.se
Postat av: Laura

Varför har du lagt dansen på hyllan? =(

2011-08-03 @ 15:25:41
URL: http://fluffyypics.blogg.se/
Postat av: Robban

Lycka till med ditt nya liv

2011-08-04 @ 23:27:35
URL: http://smirre.bloggo.nu/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0