new / header

Har bytt headerbild, kände att det var dags. Om ni inte ser tryck F5 för att uppdatera webbläsaren.

Hur skönt är det inte att våren ÄNTLIGEN kommit för att stanna?? Nu kan det inte bli annat än varmare och grönare utomhus. Träningen går för övrigt bra, är fortfarande inte helt nöjd med mitt magparti men det tar sig. Nästa helg är det till att springa kungsholmen runt också (1 mil), så det ska bli.... spännande haha. Hoppas på en måltid på ca 60 min. Men jag lovar inget haha! Det kan verkligen gå precis hur som helst.

Har ett litet tips till er träningstokiga som kanske vill ha lite mer koll på träningen: träningsdagbok! Jag har hittat en som jag tycker är riktigt, riktigt bra på nätet som heter http://traningsdagbok.fitness-magazine.com/.

Det är gratis att signa upp sig, och den funkar även fint på smartphones (har själv en HTC). Man kan allt från att skriva upp varje träningspass (styrketräning, kondition på gym eller ute, egna träningspass/klasser etc.), man kan få statistik, hålla koll på viktminskning/ökning, kosthållning osv. osv.

Hemsidan ser ut såhär när man är inloggad på första sidan:

Man har ikoner för olika sorters träning, hur kul? Haha!



Och såhär ser det ut när man lägger till träningspass:


din åsikt, mjau!
Postat av: M

lycka till med kungsholmen runt! Så duktig att du vågar!!

2011-04-30 @ 22:34:23
Postat av: M

fin ny header också, grekisk tjej!

2011-04-30 @ 23:20:47

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0