feberdjuret

Hade lite ont i halsen i torsdags, hostade inget men det kändes som en liten klump som gjorde ont när man svalde. Tänkte att, äh det är väl inget, och åkte till gymmet som vanligt. Sprang 6 km, det kändes bra. Gick på yoga därefter i 60 min. När jag satte mig i bilen sen med min vän som skulle köra hem så kände jag direkt att jag var helt utmattad. Vaknade sedan igår, på fredagen, och hade såklart mer ont i halsen och även feber.

Så det sög ju. Feberdjuret intog min kropp, men jag satt troget hela dagen på jobbet och red ut dagen. Så det blev såklart ingen träning idag, vilket känns skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Haha förlåt men jag ville verkligen gå på boxningen och jag har jätteångest för att jag missar en träning, även fast jag redan tränat 4 ggr denna vecka. Nåväl, får kurera mig både idag och imorgon med grönt te + bullar (haha!) så jag kan gå på träningen på måndag i alla fall!



Längtar till nästa träning!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0