1th may

Helllooooo.... jag har inte dött bloggdöden ännu! Haha.

Idag är det första maj som ni säkert vet. Och jag är inte bakfull. Jag & Jacke var bara hemma, åt middag och titta på TV igårkväll. Vi var och storhandlade direkt efter jobbet också tillsammans med Jackes pappa på Willys. Alltså herregud vad mycket pengar jag & Jacke har slösat på mat hittills när man jämför med hur mycket vi handlade på Willys igår och hur lite vi betalade. Vi fick 5 st pappkassar fulla med mat för 1200 SEK, alltså 600 SEK var. Hur bra?! Sjukt bra! Haha.

Vad denna dagen har att erbjuda vet jag inte ännu, har inte planerat något alls. Ska äta en härligt sen lördagsfrukost snart som innehåller mini baugetter som är gjorde i ugnen och ett glas oboy. Så jäkla gott. Tror att jag ska träffa Jess senare kanske, Mirandah ska ju dödsplugga sin franska så henne lär man inte se röken av haha!

Imorgon ska jag & Jess i alla fall åka och kolla på betessläpp med kor haha! Jag anmälde oss på Arla.se, så imorgon blir det galopperande kor.


din åsikt, mjau!
Postat av: M

hehe åh toppen!

2010-05-01 @ 11:57:19
Postat av: VIKTORIA TOMIC

Ja men alltså verkligen, tyckte de kändes sjukt desperat och billigt. Inge vidare bra alls.

2010-05-01 @ 15:30:56
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: diana

diggar dina skor stenhårt :)



2010-05-04 @ 21:22:44
URL: http://flashing-lightz.blogspot.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0