sick

Hemma & sjuk. Det är skojjigt det. Ska precis äta frukost nu, det blir ett ägg och resterna av de amerikanska pannkakorna som Jacke gjorde till mig igår! Det ska bli supergott :)

Ville bara informera, om någon nu lyckats missa det, att det är löning för oss hårt arbetande människor imorgon = nya kläder och nya skor och annat nytt! Jag har ett shoppingbegär som heter duga kan jag lova er haha! Så nu blir bloggen lite roligare framöver. Jag kan berätta redan nu att det första inköpet blir ett par nya Dr Martens! :)

Nu måste jag lägga i mitt ägg i vattnet som kokar, smell you later!

Åh längtar tills i sommar när jag & Jacke ska åka till Grekland!!


din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

Hej! Härlig bild!! Längtar också till Grekland! Jag och Julia åker i Maj-Juni till Zakyntos! Vart ska ni och när åker ni?? Kram Mia

2010-03-24 @ 15:10:31
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Så sjuuukt härlig bild! fasen vad man längtar efter sommar :)

2010-03-25 @ 11:19:46
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Maida

Jag ska oxåå dit, när ska ni dit? och vart=?

2010-03-29 @ 23:58:39

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0