Yoga

Halloj! Nu var det ett tag sen sist. I alla fall sen jag faktiskt rörde tangenterna haha... Är på jobbet nu och väntar på att Jessica ska sluta. Hon jobbar nämligen mellan 9-18 och vi ska träna tillsammans sen. Vi har precis skaffat ett gymkort nu på ett mycket bättre gym (och dyrare..) än där vi var sist. Dom har bland annat yoga här! Så det ska vi gå på idag. Dom har yogaklasser 3 ggr i veckan (i alla fall på kvällstid/helg) som jag hade tänkt gå på regelbundet. En av dessa klasser är poweryoga som jag aldrig testat, är det bra? Är supersugen på att pröva Bikram Yoga men då måste jag gå till ett större gym som erbjuder det eller något yogacentrum. det får bli i framtiden helt enkelt, börjar med detta nu.


Yoga ikväll alltså!


din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Tack göllet :D

Hahaha C know how we rule it! :D

2010-01-07 @ 20:37:11
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Emma

Åh va kul med yoga! Jag provade på det för några år sen, tyckte jättemycket om det och jag skulle lätt kunna testa det igen! Jag har aldrig heller testat poweryoga men det låter nästan ännu roligare! Vad är Bikram Yoga för nåt?

2010-01-08 @ 13:45:22
URL: http://emmaadolfssonl.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0