Vinkväll

Igår gjorde jag ett misstag jag gjort förut. Vilket känns jävligt... idiotiskt såhär i efterhand haha. Jag och Jessica hade vinkväll med vattenpipa hemma hos henne, en lite nostalgitripp tog vi också genom att kolla på sketgamla bilder från typ.. 2004-2006! Helt underbara bilder som jag ska få av Jessica, måste visa er haha! Var bland annat en bättre bild på mina dreads jag hade en sväng, samt några bilder på när jag och Jessica fick våra moppar som 15-åring haha!

 

Nåväl vi hade det jättemysigt och skitkul. Vi hade även fredagsfikat på jobbet där det bjöds på ost & kex.. så vi åt ingen middag för vi var mätta. Smartasses. Jag blev oavsiktligt jättefull och mådde skitdåligt, så jag fick åka hem helt enkelt. Skittråkigt slut på kvällen! Och idag mår jag defenitivt som jag förtjänar. Aldrig mer dricka på tom mage!! Men men ... som jag sa utöver denna incident så var kvällen toppen med min bästa tjej


din åsikt, mjau!
Postat av: Nilufer

Häftig bild!

Hoppas allt är bra med dig :D

2010-01-29 @ 22:02:04
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0