Update

Hello friends! I skrivande stund gör min man amerikanska pannkakor. Till det blir det hallon, blåbär och björnbär samt sirap. Jag ska egentligen vika tvätt, men har tagit en paus. Trots att jag skjutit upp tvättvikandet i två dagar haha. Inte alls sämst!

Har blivit befordrad (stavning?) på jobbet också! Fick en liten lönehöjning samt byter grupp inom kundsupporten (där jag jobbar) där jag kommer jobba mycket mer administrativt med knappt några samtal per tele alls! Sååå toppen! Dessutom får jag jobba nära min bästis igen <3 Hon har ju jobbat där längre än mig och fick flytta till denna grupp ditt jag flyttar nu för ca 1-2 månader sedan.

Det är väl typ detta som hänt på senaste. Har även vart på yoga två gånger och älskar det! Har hittat en träningsform(förutom dansen då alltså) som jag verkligen gillar, det är toppen också.

Just nu är livet ganska toppen helt enkelt, men jag längtar lite till grönska också. Speciellt till i sommar då jag & Jacke ska åka till Grekland <3


din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Hahahahah det gjorde jag med :D

2010-01-16 @ 12:53:56
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Emma

Gud vilken vacker bild på dig!

2010-01-17 @ 17:17:59
URL: http://emmaadolfssonl.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0