Sunday yoga

Vilken självdiciplin jag fått på senaste! Har gått på yoga både onsdag, torsdag och söndag i cirkus tre veckor nu! Och på den vägen ska det fortsätta. Gäller att få in det på rutin bara så går man av sig själv tillslut. Känner av träningen redan också, det känns toppen. Jag blir alltid såhär lyrisk när jag hittar något jag tycker om att göra. Men jag måste faktiskt säga att jag är extra glad att jag hittat en träningsform som gör mig så glad så som dansen gjorde. Det har varit jobbigt att lägga dansskorna på hyllan så att säga, men nu känns det bättre när jag hittat något nytt att gå all-in för.

 

Nu ska jag och Jacke äta kycklinggryta med ris samt kolla på Californication


din åsikt, mjau!
Postat av: diana

du måste säga vart du har köpt ditt halsband? helt underbar :D

2010-02-10 @ 18:48:51
URL: http://malkysoltani.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0