Saturday night

Idag har jag träffat min härliga pingla Mirandah, det var ytterst trevlig men fasligt kallt! Har vart en sväng på stan men fick inte med mig så mycket hem merän en tjocktröja med lite nitar på och en skjorta. Okej då vattenpipetobak samt kol också. Men det räknas inte riktigt. Hah! Förresten den dumma tobaksgubben frågade efter legitimation när jag skulle köpa tobaken... vi frågade varför och han svarade "det är tobak och jag måste fråga efter leg om jag misstänker att kunden är under 18 år". TACK! Jag är 20 men okej... under 18 år.. pyttsan. Är trött på att inte få se ut att vara så gammal som jag är, ser jag verkligen ut att vara under 18? Trist värre.

 

Nåväl han var ett pucko ändå. Jag är i alla fall nöjd med min shopping, även Mirandah som hittade massa fina saker som fick följa med henne hem. Sedan åt vi pastasallad och drack kaffe på Fåtöljen på Götgatan, väldans god sallad faktiskt. Nu ikväll ska jag bara mysa med min man, vi ska dricka cola och röka vattenpipa. Sen blir det nog bara titta på film och sova, mycket skönt må jag säga. Imorgon blir det yoga som vanligt <3

 

Ha en trevlig kväll allihopa!


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0