Gott nytt 2010!

Vilken svettig natt! Haha jag tänkte först skriva "vilken fantastisk kväll" men jag kände att det passade bättre med svettig, för glamorös var väl inte direkt kvällen haha. För vilken fest alltså haha! Vi festade till klockan sju på morgonen och tiden bara flög iväg. I början av kvällen när vi kom dit var jag av någon anledning inte alls taggad och ganska trött, men efter att ha druckit en redbullvodka och gått ut på tolvslaget så var jag på G! Träffade nya människor och snacka skit, dansade med tuppkamskillen till 70-tals klassiker, åt chips och minglade på köksgolvet. Riktigt lyckad nyårsfest!


din åsikt, mjau!
Postat av: M

Vad långt hår du har fått!!! Fint!

2010-01-01 @ 16:21:01
Postat av: Fian

Haha tuppkamskillen ser jag alltid på bussen till värmdö

2010-01-02 @ 18:06:49
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0