worst blogger ever

Hej gott folk! Har vart lite frånvarande nu igen. Men alltså... jag hatar vintern! Inte i december, men januari - februari - mars då är jag den tråkigaste människan ever. Jag gör allt på automatik: jobbar, tränar, sover, äter. Jag orkar inte göra mycket annat, eller jo shoppa.. heh.. men det är jag rätt bra på så jag antar att även detta går på automaskin? Jag orkar dock inte göra mycket annat, varken festa eller träffa nya människor. Defenitivt inte blogga.


Jag menar jag gör ju bara samma mest hela tiden känns det som, så vad tusan ska jag skriva om? Visst jag älskar ju kläder, skor och att fota men jag orkar liksom inte nu. Ni får helt enkelt vänta tills våren kommer då all min inspiration kommer tillbaka. Ååååh vad jag längtar efter skinnjackan och sneakers!


Yogan går i alla fall toppen för er som eventuellt undrar. Börjar komma in i övningarna mer och få förståelse för dem, samt hur jag ska använda mina muskler i diverse övning för att få ut mer av dem! Vigare är jag också, så denna träningsform är helt fantastisk. Verkligen något jag rekomenderar för er som ej prövat och för er som kanske fortfarande inte funnit den träningsform som passar er bäst. Jag vet att dans & yoga är mina favoriter i alla fall.


din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Gud vad kul att höra :D jag verkligen älskar hästar, de är verkligen nått av de roligaste jag sysslat med i mina dar. Människor brukade bli så förvånade över att jag red haha.. slutade på grund av att de krockade med annat och så var de så långt att åka ut för mig... men fasen vad jag saknar de där dagarna :) man kände sig så jäkla fri på hästryggen, typ osårbar.

2010-02-06 @ 22:37:11
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0