working nine to five... not

Haha fin rubrik... Som ni säkert förstår så jobbar jag alltså inte 8-17 som vanligt utan denna vecka (iaf mån-tors) så jobbar jag mellan 11-20. Så jävla ovärt!! Haha. Visst alla måste dra sitt strå i stacken var sjätte vecka och jobba dessa djävulska tider men det betyder inte att det är roligt för den sakens skull.

Det som är mest jobbigt är att jag missar yoga både onsdag och torsdag :( Ska kolla om någon på jobbet vill byta i alla fall en av dagarna. Det märks inte alls att jag blivit helt galen i yoga va? Haha. Nämen det känns trist allmänt att inte kunna träna, nu när jag kommit igång otroligt bra.

Nu ska jag fortsätta jobba och slita. Vi hörs när vi hörs gott folk!


din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Det blir sweet med cash sen babe, håll ut. :)

2010-02-09 @ 09:52:15
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0