paperwork

Idag har vi träffat tjejen som vi ska byta lägenhet med och skrivit under massa papper. Vi kommer som sagt flytta redan i månadsskiftet, så sjukt nice!! Vi vill köpa en ny soffa dock till den nya lägenheten så vi har suttit och titta på en del olika alternativ på nätet, den vi har nu kommer nämligen se helt liten ut i nya lägenhetetn samt att den är helt blå. Vi vill ha en svart eller mörkgrå/melerad soffa istället, och dessutom ett nytt soffbord. Ååh det ska bli så roligt att flytta!

Nu har jag suttit och redigerat två bilder som jag tagit med systemkameran och sen blir det till att sy lite. Har nämligen ett par leggings med ett hål i innerbens-sömmen som jag vill fixa till. Märkte inte att de var sönder förrän jag kom hem med dem nyinköpta, och de var på rea så det gick inte att lämna tillbaka eller byta. Tror jag i alla fall haha. Jag är lite lat vad det gäller att hålla på och byta samt lämna tillbaka grejer som jag köpt faktiskt.

Imorgon är det alla hjärtans dag till och med. Jag ör inte så mycket för sådana dagar så jag ska gå på yoga som vanligt sen ska jag & Jacke dubbeldejta med min bästa vän Jessica och hennes kille Emil. Vi ska äta på en kinarestaurang, inget fancy direkt. Men ack så trevligt ändå haha.


Båda bilderna är fotade utav mig.


din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC

hahahaa va ja började skratta nu, någon som verkligen förstår mig :D fattar verkligen inte att folk köper hennes skit... de e så galet värdelöst. Ja Marie är sjukt duktig på porträtt och realistiska bilder har ja sett, men gynning asså... fattar inte riktigt hennes dagismåleri.

2010-02-14 @ 02:17:57
URL: http://viktoriatomic.se
Postat av: Fian

Hej babe!! Designen är äntligen uppe! Säg till om du vill att jag byter din bild :P

2010-02-14 @ 04:00:58
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0